6.06.2012 г.

ПИЯНИЯТ БАРД-ЦИКЪЛ "МАХМУРИМИ"

ЦИКЪЛ "МАХМУРИМИ"

1. …ОК

Глът – гъл льок, глът – гъл льок -
снощи пил съм като смок !
... Днес, обаче нямам ток -
махмурлукът е жесток !
Гледам дънките си – шок !
Хващам даже и облог,
че с походка „оверлог“
в кални локви скок – подскок
стигнал съм до своя блок !
05. 12. 2010 г.



2. …ЕДНА

Практика порочна, вредна -
вечер щом на маса седна
всяка бирица поредна
се оказва предпоследна !

Към часовника погледна,
/ лелей, времето напредна /,
ха да стана, пак приседна -
айде по една последна !

Ала сутрин, майко бедна !
Тупка тиквата ми недна !
На муцуната си бледна
викам : Как не ти преседна …
22. 12. 2010 г.




3. …ЕЕ

Главата камбана раздрънкано пее-
днес пак махмурлук страховит ме люлее !
И никой, ама никой да не посмее
на моето страдащо аз да се смее !
Съзнанието ми объркано тлее !
Дори слънцето някак немощно грее !
На маса с другари добре се живее,
но на сутринта никак хубаво не е …
16. 01. 2011 г.


4. …ИСКА

Слънчо весело се киска,
а под шарената ризка,
биричка в стомаха плиска.
Чипс – един пакет да гризка.
Повече от туй да иска
на човек дали му стиска,
че от кеф да се надриска
е съвсем реален риска …
зав. 13. 03. 2011 г.




5. …ЕН

С литри бира зареден
вчера в съботния ден
/ за пиячите свещен /
сбирах на реката тен.

Кой сега е като мен
в махмурлука потопен -
с нос камбосан и червен,
с мозък от шрапнел взривен,

стенещ, люто наранен,
главотръсно изтощен
и от жажда изгорен …
Искам корен от жен-шен !
27. 03. 2011 г.


6. …АК

Потропвам нервно с десен крак -
напрегнат съм и няма как,
в кенефа композирам пак
пиянския товарен влак !

Нощес бях истински юнак -
като дошъл от Дон казак
посръбнах яко без черпак
ракия с бира за капак !

Надига се в гърдите грак :
- Защо все мешаш, бе глупак !
Това не е стомах, а сак
с вместимост на кану-каяк !

И черепният похлупак
за махмурлук подава знак -
като че млатен със кривак,
под него – непрогледен мрак !
02. 04. 2011 г.




7. АЛА-БАЛА-НИЦА

Стъпва мъж като в паница,
а насреща му – женица -
с лик – сурова кървавица,
с нос – хобота на слоница,
с рядка сламена косица,
абе истинска грозница !
Но пияната зеница
в омотаната главица
праща следната „матрица“ :

Екзотична хубавица,
нежна като гълъбица,
с кръстче, тънко като спица,
със потрепваща ресница,
като винена мушица,
със нацупена устица,
капричозна като пица,
с просто съвършена цица
с цвят на пържена мекица …
11.04.2011 г.



8. …ИЗА

С ракията на тате боря Криза -
във гърлото като в дома си влиза !
Усмивката от устните не слиза,
спокойно ме наричай Мона Лиза !
А както Ути казал би : Пиниза
е – разклати и виж какво излиза !
Синджир мехури бели се заниза !
Ще се събудя сутринта без риза …
зав. 07. 05. 2011 г.

9. МАММА МИЯ

Мамма мия !!! Мамма мия !!!
Бачкам аз и тихо вия !!!
Как можах да се напия !!!
Бахти подлата ракия !!!
Но, такъв съм си, не крия -
седна ли да мятам тия
питиета, чак до шия
се оливам харабия !!!
Първо концентрат забия,
с бира сетне го покрия -
течна краниотомия
за главата – проклетия !!!
Аналгин ако открия,
блистер мога да изпия !!!
Дотогава ще си вия :
Мамма мия !!! Мамма мия !!!

10. …ИРКА

… Да фирка или да не фирка ?
Това въпросът е след сбирка,
в която часове без спирка
налива се и стана кирка !
Днес клати се като мисирка,
в главата празна вятър свирка,
а сръбне ли едничка бирка,
отново пълен ще е цирка …
26.06.2011 г.



11. ТЕЧНИ НОТИ ЩОМ СМЕ ВЗЕЛИ

На „Докторс Гого Бенд“

Течни ноти щом сме взели
и гърлата с кеф разпели,
ни Доминго, ни Бочели
ще докарат тия трели !
От телата ни дебели -
четири бидона цели -
бликат мощни децибели !
Четата ни зареве ли
слух си връщат оглушели,
ще ни чуят и умрели !
Хор от псета подивели
спора с нас не ще спечели !

04. 07. 2011 г.

12. …АГА

Наричат го Пияната тояга,
прави си извод – с крак в уста не слага.
Простак е – джаз-културата му бяга,
не слуша групи „Те“, „Кафе“, „Акага“.

На ти не е и с попа – Лейди Гага
прилича му на млада Баба Яга !
Не е лъжа, че шапката го стяга.
Животът кратък е за да отлага.

Когато рано почне, рано ляга,
но да вечеря пък не се налага.
Понякога и доста се излага -
намирали са го да спи на прага …
06. 07. 2011 г.

13. …АЛИ

На „Докторс Гого Бенд“

Да бяха малко попийнали,
добре, но те пък се насрали -
наляли се като хамали.
Попяли и гърла продрали,
посвирили и поиграли,
обувките си чак разпрали.

С крака накрая натежали
едвам се до легла добрали
и като пънове заспали !
А ти поуката разбра ли ?
След цяла вечер хали-гали
на сутринта е малии малии …

25.07.2011 г.

14. …АДА

Чувствам се като взривена сграда,
току-що започнала да пада.
Тялото ми изтощено страда,
сякаш инквизитор Торквемада
ме е мъчил дълго без пощада,
после ме е изгорил на клада
и директно ме е пратил в ада.
А това е моята награда,
че нощес из кръчмите с наслада
бири фуках като лимонада !

15. …ИЯ

Когато се събудиш махмурлия
с глава, в която се върти бургия,
със ум по-чист от лист бяла хартия,
недей унива – има оправия -

чети – след малко ще ти я разкрия.
Така – извикай първо : – Пак ще пия !!!
Виж има ли от снощната бангия
в хладилника останала ракия.

Ако да – незабавно отпочни я !
Ако не – бързо беж до бакалия.
На продавача мигащ на тепсия,
кажи : – Дай, че ще се самоубия !!!

Бутилката, дори на вересия
вземи и мигом в гърлото заври я !
Повръща ти се ? Стига глезотия !
Надигай я, не ми минават тия !

Ядосваш ме, шамар ще ти отвия !
Клин клин избива ! Цялата магия
в това се крие, тъй че запомни я,
щом с четенето свършиш, приложи я !!!

зав. 22. 10. 2011 г.

16. ЛЕЙ ЛЕЙ ЛЕЙ

Лей, кръчмарю, в чашата ми, лей !
Нещо силно дай ми и ме сгрей !
Не жали ме, здраво ме отвей !
Малкото ми мозък разпилей !
Музиканте, ти свири и пей !
Дай по-силно, знам че можеш, хей !
Днес ще се напия като змей,
докато ей тоя полюлей
над главата ми се залюлей !
А заран щом първия тролей
хвана, хората да кажат : – Брей!
Как се е нафиркал само, глей !!!
15.05.2012 г.




17. … АСИ

… съдбата избра си -
на тежките маси
три дни поседя си
с шишета и каси
доволно игра си,
удави ума си,
сега маракаси
дрънчат там, ебаси …

04.06.2012 г.





Автор рими:ПИЯНИЯТ БАРД
Фейсбук страница на автора: ПИЯНИЯТ БАРД


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Общо показвания