14.11.2011 г.

Внезапно !!!

Моята майка ми казваше :)
Сине :)Лесно няма да си намериш момиче


:)


Да бе -знам Мама ми мисли най-доброто :)
И аз си го намерих моето момиче :)
Ето го -горкото
:)


Не стаа -Мама нема да го хареса -знам :)
Ама и аз не моа се хиля сам :)
То и аз не стаам -знам :)
Не ми върви с Жените :)
Рекох си ше го удара на чар
:)


Ша ида в Индия да са образовам :)
:)



Е кво стана -Образовах се и са кво -съм безработен :)
Нема Паре Нема кинти :)Слеодователно нема и Жени :)
Жени па коли -абе не е 50 стинки разходи -викам си -ше се образоам още :)
:)




Нишо не стаа от мене -заклевам се :)
Нема Жени ,Нема Пари ,нема и работа :) :)
Викам си ся кво моа да праа с тия две леви ръчички златни :)
Начи млад и Образоан с две леви -или ша стана Фолк певец или Човек на изкуството :)
То знаеш ли къде ше ти излезе късмета начи :)
Съдба бе хора -Съдба
:)



Животът е труден като си малък на 38 години :) :) :) :) 


Обаче за Вас днес ще е лесен :)
Мноу сте сладки -затова :) :)
А наете ли колко лесно се взима за мезе -с ориС със Зеле и Зеленчуци :) 


Ай бегайте бачкайте -занасям ви :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Общо показвания