12.08.2011 г.

Съботна какафония

****
Прибирам се снощи :)а Тя :)живите Мощи -Цепи я глава :) :)
****
****
Така е братче ,не става само с чувства -трябва си и силна храна :)Тези сандвичи нон стоп като индийски коноп и кучето вече ги неще -те :)
Кат стана въпрос за Кучета -имам приятел един стар пес :)Даже говорящ :)
Попитах го :)
- Брат -кажи как да се усмихна бре -ти знаеш ти си по космат :)
**** 

****
Той ме погледна от високата трбуна, ама така умно ме погледна и аха :)да проговори
обаче само ми кимна към брега :)
Отивам аз и кво да видя :) :)Получих провидение :)
****
****
Това е нещо като лично съобщение ,но не просто лично съобщение а по така :)
Направо си ми светна пред очите :)
**** 

****
Сега дословно няма да цитирам ,само ще кажа че ми намести и последната чакра на място :)Отвори ми е 4-тото око и вече имам страшни сили :)Ето за да ви докажа ,с моята асистентка от публиката /случайно избрана :)да бе да -не ме слушаите-лъжа Стринчето :)/Ще ви покажем номера "Висящите градини на Семерамида "
Този номер -духовно извисява -лесен е и всеки може да го опита :)
****
****
Дори и да те сгънат на буква ДЖВЪ :)
****
****
Дори и да ти се катерят по главата :) :)   
****
**** 
Пийни с приятел кафе и се почувствай добре :)
****
****
Помни, че с най-сладката баница все пак се преяжда :)
Хубаво е да има кой да те "Изважда" :) :)
****
****
След този номер як -мисля че няма как да не светнат нашите душици и да не литнем като птици
****
****
Щастлив ден ви желая приятели добри :)Нека Светлината бъде с Вас :)
****

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Общо показвания