8.08.2011 г.

Разкази с неочакван край

  Приятелката ми и аз бяхме гаджета повече от година, когато решихме да се оженим.Пред нас нямаше никакви пречки – моите и нейните родители ни подкрепяха напълно, приятелите ми бяха зад мен. И двамата имаме страхотни работи. Приятелката ми е мечта! Единственото, което ме притесняваше беше по-малката й сестра. 


  Бъдещата ми балдъза беше 20 годишно момиче със страшно дълги крака, което носеше само минижупове и блузки, които разкриваха пъпа й. Често уж случайно тя се навеждаше и правеше стойки пред мен, но само когато в стаята няма никой друг.
   Тъй като тя се занимаваше с част от организацията на сватбата, един ден ми се обади и ме помоли да отида до у тях за да коментираме текста и вида на сватбените покани. 



   Когато пристигнах, тя беше сама. Още докато влизах тя ме хвана за ръка и ми прошепна, че скоро ще съм женен, а тя има чувства към мен, които не може да преодолее и всъщност не иска да преодолява. След кратка пауза ми предложи да правим любов – само веднъж преди да се врека във вярност на сестра й.
  Бях в тотален шок! Не можех да кажа нито дума. Тя добави, че отива в спалнята и ако съм я желаел да я последвам. След това се качи бавно по стълбите и се изгуби от погледа ми.
Потресен, аз се затичах през входната врата към колата ми, когато отвън изненадващо се сблъсках с бъдещия ми тъст, който със сълзи на очи каза, че е щастлив, че съм минал успешно малкия им тест и че ще съм страхотен съпруг за дъщеря му! След това ме прегърна и каза     „Добър дошъл в семейството!”



Изводът от историята е: Винаги си дръжте презервативите в жабката на колата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Общо показвания