11.04.2011 г.

Калифорнийски сън! По Barabi Blues Band


Сънувах сън, че най-накрая

и аз погрешка съм попаднал в рая.

В канафките тече уиски


и всички мацки са ми близки!


Попитах Господи кажи къде съм,

това местенце го харесвам
във Калифорния чу се глас

и продължих да се оглеждам аз.

Над улиците като от тавани
висят шишета и банани
и както в моите мераци
пълзят безшумно кадилаци.



От кръчми бол, наредени с вкус
се чуваше как свири блус
навред сновяха сервитьорки
с движения на стриптизьорки.

Едно ченге със свирка свири


и всеки черпи с хладни бири,
съдия издаде ми присъда

 
шест месеца пиян да бъда.


Будилникът ме върна на земята
лежах на пода до кревата
и трябваше за бачкане да ставам,


и с Kалифорния да се прощавам.




Video - Tilchef
Music- Barabi Blues Band



1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Общо показвания