20.10.2011 г.

Екстремофилска рапсодия в шарено

:)
Една мисъл се върти в главите на Всички Екстремофили :) :)
Да се напием,ама като какво? :)
:)Тип „Пепеляшка“ – да се прибереш вкъщи само с една обувка :)

:)Тип „Снежанка“ – да се събудиш в леглото със седем мъже :)

:)Тип „Червената Шапчица“ – да се събудиш в кревата на баба си
:)
:)Тип „Спящата Красавица“ – да не помниш нищичко :)

:)Тип „Русалка“ – сутрин да миришеш на риба :)

:)Тип „Мики Маус“ – ушите ти са подути, на ръцете си имаш бели тъка вици, обаче нямаш фрак :)

:)Тип „Колумб“ – не знаеш къде отиваш, но все пак пристигаш.Не знаеш къде си отишъл, обаче пътуването го плаща държавата 


:)Задръжте настроението -сега тук да четат Мъжките Екстремофили :) :)
1. Ергенството не е наследствено.

2. Вероятността млад мъж да срещне дамата на своите мечти се увеличава в геометрична прогресия, когато той е в компанията на:

а) друго момиче, б)жена си, в)по-красив и по-богат приятел, г)! тъщата!

3. Произведението на красотата и ума е константа.

4. Красивите жени поумняват поради честите си контакти с умни мъже.

5. Грозните мъже оглупяват поради тичането подир красиви жени.

6. Всичко хубаво в живота е или незаконно или неморално или води до затлъстяване.

7. Можете да лъжете всички хора за известно време и някои хора през цялото време, но не можете всички винаги.

8. Количеството зло във всяка система е постоянна величина.

9. Нациите и хората започват да действат разумно едва след като са изчерпали всички други възможности.

10. Количеството интелект на планетата е константа, а населението расте. 


Имам една теория :)Тя гласи следното :)
ДВЕ ЖЕНИ ПРИЯТЕЛКИ НЯМА :)
Ето нещо Екстремофилско от Кунхята на нещата :)
Дъщеря: Здравей мамо, може ли да оставя децата при теб за вечерта?
Майка: Ще излизаш!?
Д: Да.
М: С кого?
Д: с Приятел.
М: Не знам защо напусна съпруга си. Той е толкова добър човек.
Д: Не го напуснах аз, ТОЙ ме напусна!
М: Ти го остави да те напусне и сега излизаш с всякакви никаквици.
Д: Не са никаквици! Може ли все пак да доведа децата?
М: Аз никога не съм те оставяла, за да изляза с някакъв мъж освен с баща ти.
Д: Има много неща които ти си правила, а аз не съм.
М: На къде биеш?
Д: Няма значение. Искам да знам все пак мога ли да доведа децата?!
М: Ти ще останеш за през нощта с този мъж нали? Какво ще каже съпругът ти ако знаеше?
Д: БИВШИЯТ съпруг! Не мисля това ще му направи впечатление. От деня, в който той ме напусна едва ли е е останал и една нощ сам.
М: Значи все пак ще останеш да спиш с този негодник?
Д: Не е негодник.
М: Мъж, който излиза с разведена жена с деца е негодник и паразит.
Д: Няма да споря с теб. Да водя ли децата при теб или не?
М: Бедните деца, с такава майка...
Д: С каква?!!!
М: Ами нестабилна. Нищо чудно, че мъжът ти, този нещстатник, те напусна.
Д: ДОСТАЪЧНО!
М: Не ми викай. Сигурно и на него си викала!
Д: И сега ли започна да се тревожиш за този нещастник?
М: Ааа сега чак разбра, че е н*щастник. Аз го разбрах от първия път.
Д: Довиждане Майко!
М: Чакай, не затваряй! Кога ще доведеш децата?
Д: Няма да ги доведа. Няма да излизам!
М: Е ако никога не излизаш, как очакваш да срещнеш някого?
 Е тук Господата Сесктремофили вече са наострили слух и взор :)
ИИИИИИ ЕКШЪН :)
Тя :) се прибра по-рано...

Тя се прибра по-рано и завари мъжа си в спалнята да прави любов с много привлекателна млада жена. Съпругата МНОГО се ядоса!
„Ти си прасе, което нищо не уважава!” – изкрещя тя „Как смееш да ми причиняваш това – твоята вярна съпруга, майката на децата ти! Напускам те! Искам развод на секундата!”
А той отвърна: „Почакай секунда, любов, да мога поне да ти кажа какво стана”
„Добре, давай” – проплака тя, „но това ще са последните ти думи към мен!”
И той започна:
„Ами, докато се качвах в колата на път за вкъщи, една млада Госпожица ме помоли да я закарам. Изглеждаше ми отчаяна и беззащитна, та я съжалих и й казах да се качи. Забелязах, че беше много слаба, недобре облечена и много мръсна. Каза ми, че не е яла от 3 дни!
Така че от състрадание, аз я доведох вкъщи, затоплих пицата, която снощи направих за теб, но ти не я докосна, защото се притесняваш да не надебелееш.
Горкото същество я изяде за секунди.
После, понеже беше много мръсна аз й предложих да си вземе душ и докато тя се къпеше забелязах мръсните й дрехи, целите в дупки, така че ги изхвърлих.
Но тъй като се нуждае от дрехи, аз й дадох дизайнерските дънки, които ти имаш от няколко години, но не ги носиш, защото са ти много тесни. Също и дадох онова бельо, което ти подарих за годишнината от сватбата ни, но ти не носиш, защото не съм имал добър вкус. Намерих и онази секси блуза, която сестра ми ти подари за Коледа, но ти не носиш, само и само да я дразниш и освен това й подарих онези ботуши, които си купи от онзи скъпарски бутик, но отказа да ги носиш, защото някой друг в офиса ти бил имал същите.”
Той си пое дъх и продължи...
„Тя беше толкова благодарна за разбирането ми и помощта, която й указах, че докато я изпращах до вратата тя се обърна към мен през сълзи и каза:
„Моля... дали имате още нещо, което жена ви да не използва?”

 Колко вида усмивки предполагате че има приятели :)
Тези са от "Трудните" със сигурност :)
Ще сме щастливи ако сме успяли и имаме поне една :) 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Общо показвания