5.03.2011 г.

Тъпо ми е!

Тъпо ми е ! :)



Аз Чукча :)
Чукчата - граничар.
До поста му се приближава човек.
Чукчата вика: :)
- Стой! Ще стрелям! :)
- Стоя. :)
- Стрелям!:)





Чукча обаче Не е Американец :)
Американец не добре :)Лош армия :)
Много говорят :)
Запъхтян американски войник дотичва при една монахиня:
- Моля, моля, може ли да се скрия под расото ви?! Ще ви обясня после.
Монахинята се съгласила:
След малко пристигат двама военни полицаи:
- Сестра, извинете, да сте видяли случайно един войник?
Монахинята отговорила, че е отишъл нататък.
След като отминали, войникът излиза изпод расото:
- Не зная как да ви благодаря...Разберете, аз просто не искам да ходя в Ирак...
Монахинята отговорила, че напълно го разбира.
Войника:
- Знам, че е неприлично, но ще кажа, че имате много хубави крака..!
Монахинята:
- Ако беше погледнал още по-нагоре щеще да видиш и какви готини топки имам. И аз не искам да ходя Ирак 
Тъпо ми е ! :)
Чукча обаче мисли,че по-добре Американец отколкото Немец в Турска баня :)
Германец пита турчин:
- Защо турската баня е толкова известна, а пък вие сте толкова нечистоплътни?
Турчина отговаря:
– Ми като влезеш в банята първо ти дават едно канче. Там има толкова пара, че нищо не се вижда и ти задължително си го слагаш на г*за, та да не би да те изненада някой отзаде. прикрепяйки канчето, с другата ръка задължително държиш смока, че може някой да е забравил да си сложи канчето и ти да го изненадаш. И понеже и двете ти ръце са заети, стоейки на един крак с другия колкото измиеш измиеш... :) :)
Тъпо ми е ! :)
Чукча чист /е горе долу де :)и иска ходи на кино.....у Ма^кеДонско :)/
Чукча чете вас :)
Македонския киноафиш….
1. Пришълеца - Навлекот;
2. Властелина на пръстена - Войводата на търкалетата;
3. Умирай Трудно - Пукни со зор;
4. Мълчанието на агнетата - Се темерутат ягнетата;
5. Аполо 13 - Луно, луно, земя македонска;
6. 101 далматинци - един болюк црно бели мастии.
Тъпо ми е ! :)
Чукча има приятели :)С много Тъп имена :)
Крадец влиза в къща да краде и чува:
-И аз те гледам и Исус те гледа!
Крадеца не обърнал внимание и продължил. След малко пак:
-И аз те гледам и Исус те гледа!
Крадеца се осъмнил, светнал лампите и видял 1 папагал.
Попитал го:
-Кво си ти бе ?
-Папагал.
-И как се казваш?
-Моисей.
-Е тва е много тъпо име за папагал?!
-Е то и Исус е тъпо име за питбул ама виж как те гледа! :) :)
Това мой приятел Исус :)
Виж как ви гледа :)


Тъпо ми е! :)
Чукча знае обаче къде тичат слончетата :)
На 50 метра от военно училище, капитанът слага сина си да спи в детската стая:
- Не ми се спи, тате - капризничи синчето, - искам слончетата да потичат!
- Късно е вече, синко, лягай да спиш.
- Не, не е късно, искам слончетата да потичат, искааааам!
- Ох, какво да правя с теб! - въздиша капитанът, скача, излиза от блока, пресича казармения двор и влиза в спалното помещение:
- Рота, стани! Тревога! Въздушно нападение! Сложи противогазите! 



Чукча черпи вас Сини сливи да не ви е тъпо :)


Цял ден :)






1 коментар:

  1. Много са ни евтини сливите, ми то направо без пари!Пък и са толкова сини, съвсем не мож, ги сбърка! Аз мислех малко бартер, с малко пластмасов боклук да направим, като ви гледам етикетчето, и с малко медна жица и тел, като в онази приказка...сещате се, ама не знам дали ще се навиете...

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Общо показвания